lørdag den 10. marts 2012

Besøg fra DK




Fed paryk i Primark

London Bridge og med Tower bridge i baggrunden


Tate Modern




dejlige kager i Westfield

Corvent Garden

Camden Market og stor hest...

Fra i onsdags og til lørdag havde jeg mine to søstre på besøg, Dorte og Nina. Det var virkelig dejligt at være sammen med dem igen! Rigtig familie kvalitet. Og vi fik lavet en masse. Vi var på madame tussauds, gik over London Bridge, Borough market, Tate Modern, Westfield og Corvent Garden hvor de så de to Speedo butikker hvor jeg arbejdede. Vi var på Camden market hele to gange.. de elskede det! og selvfølgelig Notting Hill - portobello market. Det har virkelig været nogle dejlige dage! 

På torsdag kommer jeg hjem til dem, og mit London eventyr slutter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar