tirsdag den 20. marts 2012

back in Denmark




Hej alle sammen :-)

Jeg er nu tilbage i DK, og har det rigtig godt. På trods af at jeg startede ud med at være syg.. øv. Men det er dejligt at være tilbage hos familien og vennerne. Nu gælder det om at få gang i arbejdet igen, og jeg overvejer også kraftigt at bruge 12 uger på at læse hgs. Hg for studenter. Det kunne være ret lækkert at have. Men nu må vi se :-)

Jeg ved ikke lige hvor aktiv jeg bliver her på bloggen, da det egentlig startede med at være en livsstils blog som kørte over i en London blog. Jeg overvejer derfor bare at stoppe den her, som det den blev til - min London dagbog. Det kan være at jeg får lyst til at køre den som livsstils blog igen engang. who knows..

Men I må have det rigtig godt! Jeg anbefaler jer virkelig at tage til London. Det er en fantastisk by, og den er savnet herfra! Take care

Med venlig hilsen Sine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar