fredag den 4. november 2011

Speedo head office

I denne uge har jeg arbejdet i Speedos head office. Det har jeg gjort fordi at Speedo i Covent Garden er ved at få et refit i denne månede, så har de sendt mig til Pentland for at gøre deres showrooms klar til kollektion AW2012. Det har været helt vildt spændende at se hvad de højere magter laver i speedo, og følge dem. Og det har været så chillet - jeg har hygget mig! De har virkeligt et fedt arbejdsmiljø! Møblerne er sjove og anderledes, kantinen er god, de har et mega fedt opholdsrum hvor de kan spille bordfodboldt, se tv + at de har et svømmebassin og et motionsum (!!) ;)
Kontorets udsigt er så smukt. elsker at det hele er omringet af vand og dejlig natur, og hvor må det være rart at kunne sætte sig ud på terrassen om sommeren, og bare nyde solen! 
Og som det ikke er nok er de ved at lave et podie, som I kan se på de nederste billeder, hvor der skal være modeshows. Eeeeej, men det er så fedt et sted. Jeg ville gerne betale lidt mere i transport penge for at arbejde der.




















p.s jeg har taget billederne fra speedos afdeling. den bygning som I kan se, er der hvor receptionen er, og de andre brands kontorere er. Pentland er et center hvor mange sports brands har hovedkontor. De har f.eks. brands som Hunter, Ted Baker Foodwear og nogle andre som jeg ikke kender. ;) Men for at krydse søen har de lavet sådan en slags lukket bro over vandet, som I kan se på billede 8 nedefra. det er mega cool!

Og god J-dag til jer alle. Drik en øl for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar