lørdag den 19. november 2011

DK

I sidste uge havde jeg besøg af Sine i London. Det var så dejligt at have hende på besøg!! Det blev både til noget kulturelt, shopping, sushi og et par byture og maaaange philadelphia madder. Så det var perfekt! Vi fulgtes tilbage til Danmark her i mandags, og lige siden har jeg brugt min tid sammen med venner og familie. Jeg føler ikke rigtig at jeg har slappet af, men det gør skam heller noget.. efter 2 mdr. i London kan jeg ikke lide når der er stille omkring mig.. der skal skeee noget. Det er så blevet til nogle hyggeaftener, en tur til Fredericia, Aalborg/gaden, den lokale i Aars og en bif-tur med Emilie (breaking dawn). Det er møg godt at se alle de gamle igen.
Turen går hjem på mandag og jeg glæder mig til at komme tilbage til London!


billedet er fra dengang Sine og jeg var kulturelle og var på tate modern museum.
undskyld min skæve skjorte/blazer ting ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar