onsdag den 18. januar 2012

Oxford


I dag er jeg paa arbejde igen i Westfield.. skal vaere alene fra 11.30 til 15,30 og der sker absolut ingenting. Thank god they have a pc in the store... Men 15.30 kommer og Luke, og saa bliver det sjovt!
I gaar stod Julie, Natascha og jeg tidlig op for at tage bussen til Oxford. Det var en hyggelig bustur paa halvanden time, og da vi kom ind i centrum af Oxford var det som at vaere tilbage i en anden tid. Bygningerne var saa store og flotte. Der var lidt gotisk stil over det, og jeg ventede bare paa at der ville komme hestekarat rundt om hjornet. Bygningnerne og gaderne lignede virkelig noget fra det 16. aarhundrede. det er ogsaa fedt at taenke paa at mange af harry potter filmenes scener er blevet filmet i the christ church og deres kollegier. 
Men selvfolgelig fik jeg ikke taget billeder af bygningerne.. men kun af pigerne og den laekre frokost som vi fik paa den lokale pub ;-)
jeg fandt til gengaeld et billede paa google som kan bruges.. haaber det hjaelper lidt. 


vi sidder i bussen.. det kan I kke se, men det gor vi.


Laekker pub mad paa The Kings Arms


Brev til Johanne, som desvaerre skulle arbejde, og derfor ikke kunne gore os med selskab


the giiiiiiiirls


we love google

I maa alle have en fantastisk dag!

p.s jeg kommer hjem d. 15. marts..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar